199,00 zł
119,00 zł
Prawo odstąpienia od umowy
Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienie od umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do zamówień indywidualnych:
Umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Towarów modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta.
Zwrot środków dokonywany jest w ciągu 14 dni od dostarczenia zwracanego produktu/produktów do sklepu w sposób wskazany przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a koszt wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wraz ze zwracanym produktem/produktami wyślij na adres:
PHU KATARZYNA STACHNIAK
Kurowskiego 10E/3
62-030 Luboń
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Ważne! Zwrotom nie podlegają: Kolczyki, biżuteria wykonana specjalnie pod rozmiar, zawieszki z grawerem oraz biżuteria inna wykonana na specjalne zamówienie
Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Koszt przesyłki przy zwrocie produktu ponosi Kupujący. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Masz wątpliwości jak dokonać zwrotu lub czy zakupiony przez Ciebie produkt podlega zwrotom? Napisz na sklep@ministones.pl.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Składając reklamację należy odesłać produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PHU KATARZYNA STACHNIAK
Kurowskiego 10E/3
62-030 Luboń
Ważne! Okres gwarancji na biżuterię ministones. wynosi 6 miesięcy. Gwarancja i reklamacja nie obejmuje: uszkodzeń mechanicznych (zerwanych lub uszkodzonych elementów) oraz naturalnych procesów wycierania się pozłocenia z elementów pozłacanych lub utleniania srebrnych komponentów.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, przed upływem tego czasu Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.
Masz wątpliwości jak złożyć reklamację? Napisz na sklep@ministones.pl.