Produkt dnia
Naszyjnik Balance
Naszyjnik Balance

199,00 zł

szt.
Kolczyki Love me twice gold
Kolczyki Love me twice gold

119,00 zł

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Prawo odstąpienia od umowy

Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienie od umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do zamówień indywidualnych:

Umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Towarów modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta.

Zwrot środków dokonywany jest w ciągu 14 dni od dostarczenia zwracanego produktu/produktów do sklepu w sposób wskazany przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a koszt wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.  

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wraz ze zwracanym produktem/produktami wyślij na adres: 

PHU KATARZYNA STACHNIAK

Kurowskiego 10E/3

62-030 Luboń

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pobierz formularz zwrotu.

Ważne! Zwrotom nie podlegają: Kolczyki, biżuteria wykonana specjalnie pod rozmiar, zawieszki z grawerem oraz biżuteria inna wykonana na specjalne zamówienie

Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Koszt przesyłki przy zwrocie produktu ponosi Kupujący. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Masz wątpliwości jak dokonać zwrotu lub czy zakupiony przez Ciebie produkt podlega zwrotom? Napisz na sklep@ministones.pl.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Składając reklamację należy odesłać produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PHU KATARZYNA STACHNIAK

Kurowskiego 10E/3

62-030 Luboń

Pobierz formularz reklamacji.

Ważne! Okres gwarancji na biżuterię ministones. wynosi 6 miesięcy. Gwarancja i reklamacja nie obejmuje: uszkodzeń mechanicznych (zerwanych lub uszkodzonych elementów) oraz naturalnych procesów wycierania się pozłocenia z elementów pozłacanych lub utleniania srebrnych komponentów.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, przed upływem tego czasu Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.

Masz wątpliwości jak złożyć reklamację? Napisz na sklep@ministones.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl