Produkt dnia
Kolczyki Love me twice gold
Kolczyki Love me twice gold

119,00 zł

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

 

 

 

1. Jak dobrać odpowiedni rozmiar pierścionka lub bransoletki?

Rozmiary pierścionków i bransoletek ministones. wyrażone są w milimetrach lub centymetrach bez zapasów. Aby zmierzyć obwód palca lub nadgarstka można użyć miary krawieckiej lub kawałka nitki, który następnie przykładamy do linijki. Jeżeli masz wątpliwości co do tego, jaki rozmiar wybrać, napisz do mnie wiadomość - możesz to zrobić korzystając z opcji "zapytaj o produkt", bezpośrednio na adres sklep@ministones.pl lub przez wiadomość prywatną na Instagramie.

 


 

2. Czy jest możliwość zamówienia biżuterii w innym rozmiarze?

Tak, jest taka możliwość. Jeżeli masz taką potrzebę to napisz do mnie wiadomość - możesz to zrobić korzystając z opcji "zapytaj o produkt", bezpośrednio na adres sklep@ministones.pl lub przez wiadomość prywatną na Instagramie.

 


 

3. Czy jest możliwa zamiany hematytu w kolorze złota na taki w kolorze srebra?

Tak, w większości modeli jest taka możliwość. Jeżeli masz taką potrzebę to napisz do mnie wiadomość - możesz to zrobić korzystając z opcji "zapytaj o produkt", bezpośrednio na adres sklep@ministones.pl lub przez wiadomość prywatną na Instagramie.

 


 

4. Czy jest możliwość zamiany jedwabnej nici na inny kolor?

Tak, jest taka możliwość. Jeżeli masz taką potrzebę to napisz do mnie wiadomość - możesz to zrobić korzystając z opcji "zapytaj o produkt", bezpośrednio na adres sklep@ministones.pl lub przez wiadomość prywatną na Instagramie. Przedstawię Ci dostępne w danym momencie kolory nici.

 


 

5. Czy jest możliwość stworzenia biżuterii według własnego pomysłu?

Jeżeli masz własny pomysł to napisz do mnie wiadomość - możesz to zrobić korzystając z opcji "zapytaj o produkt", bezpośrednio na adres sklep@ministones.pl lub przez wiadomość prywatną na Instagramie. W miarę swoich możliwości postaram się spełnić Twoje oczekiwania ;)

 


 

6. Chcę kupić produkt, który jest aktualnie niedostępny. Jak mogę to zrobić?

W przypadku niedostępności danego produktu możesz skorzystać z opcji "powiadom o dostępności". Otrzymasz wtedy powiadomienie mailowe w momencie, gdy interesujący Cię produkt trafi ponownie do sprzedaży.

 


 

7. Czy jest możliwa wysyłka zagraniczna?

Tak, jest taka możliwość, jednak nie do każdego kraju. Koszty wysyłki zagranicznej wyceniane są indywidualnie. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie do innego kraju niż Polska, to napisz wcześniej do mnie wiadomość - możesz to zrobić korzystając z opcji "zapytaj o produkt", bezpośrednio na adres sklep@ministones.pl lub przez wiadomość prywatną na Instagramie. 

 


 

8. Czy jest możliwość zapakowania zamówienia na prezent?

Tak, jest taka możliwość. Wystarczy dodać do koszyka pozycję "Pakowanie na prezent". Koszt takiej usługi to 10zł. Biżuteria zostanie zapakowana w minimalistyczne pudełeczko przewiązane elegancką wstążką, a do środka zostanie dołączona personalizowana dedykacja - jej treść wpisz w uwagach do zamówienia. Jeżeli chcesz kupić kilka prezentów jednocześnie, dodaj do koszyka odpowiednią ilość produktu "Pakowanie na prezent".

 


 

9. Czy jest możliwość wysłania prezentu bezpośrednio do osoby obdarowywanej?

Tak, jest taka możliwość. Wystarczy że podczas składania zamówienia wpiszesz dane wysyłkowe osoby, do której ma trafić prezent. Możesz również wpisać w uwagach do zamówienia prośbę o niedołączanie paragonu (zostanie on wtedy wysłany do Ciebie drogą elektroniczną).

 


 

10. Jak dbać o biżuterię, żeby służyła jak najdłużej?

Dokładny opis postępowania znajdziesz w zakładce Jak dbać o biżuterię.

 


 

11. Czy do zamówienia jest dołączana karteczka z opisem kamieni?

Takie karteczki nie są standardowo dołączane do zamówień, ale jeżeli masz taką potrzebę, to dopisz prośbę o nią w uwagach do zamówienia.

 


 

12. Jaki jest okres gwarancji biżuterii ministones.?

Wszystkie produkty marki ministones. są objęte 6-miesięczną gwarancją.

 


 

13. Jak mogę zwrócić zamówiony produkt?

Na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny masz 14 dni od momentu otrzymania swojego zamówienia. Jeżeli chcesz zwrócić zamówiony produkt, postępuj zgodnie z opisem zawartym w zakładce Zwroty i reklamacje. Pamiętaj, że biżuteria nie może nosić żadnych śladów użytkowania, a zwrotom nie podlegają produkty wykonane na wymiar, stworzone na specjalne zamówienie Klienta oraz produkty grawerowane.

 


 

14. Jak mogę zareklamować zamówiony produkt?

Okres gwarancji na biżuterię ministones. wynosi 6 miesięcy. Jeżeli chcesz zareklamować zamówiony produkt, postępuj zgodnie z opisem zawartym w zakładce Zwroty i reklamacje

 


 

Nie znalazłaś/eś tu odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz na sklep@ministones.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl